منتديات حنين
أهلا بيك يا معلم منور المنتدى وحشتنا مستنيينك من بدرى اذا كنت عضو معانا اتفضل بالدخول
واذا كنت زائر يشرفنا انضمامك لأسرة منتدانا المتواضع

منتديات حنين

منتديات حنين - اغانى - افلام - كليبات - غرائب - صور - برامج - العاب - مسابقات - نكت - الغاز - موبايل - كل جديد وحصرى
 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الى من احب .... كلمات عمرو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
عمرو العالمى
عضو من الآخر
عضو من الآخر
avatar

عدد المساهمات : 870
المزاج : مكبر الدى و مليط الجى
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

مُساهمةموضوع: الى من احب .... كلمات عمرو   السبت 20 سبتمبر 2008, 7:42 am

الى من احب


احبك بس اخااف على قلبى منك


احبك حب ملوووش نهايه



ولكن اخاااااف من الجرح فى البداية



هل ستقدر حبى ليك


ام ستجرحنى عنيك


اينما كانت اريدك جنبى


ولكن انا لا اجدك


اين ذهبت


ذهبت و تركتنى وحيد


و سحرتنى لحبك اكيد


اينما كانت تذكرنى


تذكر الانسان الذى يريدك


تذكر الانسان الذى يعيش عمره لك


ولكنك جرحت القلب الذى حبك


ظلمت اقرب الناس اليك


فمن تكون انت انسان


انت انسان حقاا ولكن



انسان بلا احساس



يريد ان يجرح قلووب الناس



كلمات .... عمرو حاامد



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nour_einy
:::مشـرف عـــام:::
:::مشـرف عـــام:::
avatar

عدد المساهمات : 4760
تاريخ التسجيل : 30/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الى من احب .... كلمات عمرو   السبت 20 سبتمبر 2008, 7:52 am


ياجامد ياعمرو

روعه ياباشا

انت ملكش حل وزعيم الشعرا

_________________





زوروا موقعنا الجديد منتديات خليك معايا
على هذا الرابط

http://5lekm3aya.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمرو العالمى
عضو من الآخر
عضو من الآخر
avatar

عدد المساهمات : 870
المزاج : مكبر الدى و مليط الجى
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الى من احب .... كلمات عمرو   السبت 20 سبتمبر 2008, 8:52 am

ربنا يخليك يا ابو حميد دة بس من زوققك يا قمر

شكرا لمرورك الجميل نورت الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sasso the best
عضو من الآخر
عضو من الآخر
avatar

عدد المساهمات : 4594
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: الى من احب .... كلمات عمرو   السبت 20 سبتمبر 2008, 8:49 pm

جامده يا عمرو بجد تسلم ايدك يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمرو العالمى
عضو من الآخر
عضو من الآخر
avatar

عدد المساهمات : 870
المزاج : مكبر الدى و مليط الجى
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الى من احب .... كلمات عمرو   الأحد 21 سبتمبر 2008, 1:54 am

شكرا لمرورك يا احلى ساسو فى الدنيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohammedalaa
عضو من الآخر
عضو من الآخر
avatar

عدد المساهمات : 1280
تاريخ التسجيل : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: الى من احب .... كلمات عمرو   الأحد 21 سبتمبر 2008, 3:10 am

جاااامد   ياعموووووووره  تسلم ايديك يانجم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمرو العالمى
عضو من الآخر
عضو من الآخر
avatar

عدد المساهمات : 870
المزاج : مكبر الدى و مليط الجى
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الى من احب .... كلمات عمرو   الأحد 21 سبتمبر 2008, 5:52 am

شكرا ربنا يخليك يا محمد صحيح زمالكاوى بس عسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كناريا الجامد
:::مشـرف عـــام:::
:::مشـرف عـــام:::
avatar

عدد المساهمات : 2154
المزاج : زى الفل
تاريخ التسجيل : 02/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: الى من احب .... كلمات عمرو   الأربعاء 24 سبتمبر 2008, 10:48 pm

عسل ايه الجمال ده ياعموره


دانتا طلعت جامد اوى فى الشعر

بس عايز شويه ممارسه بس ونزار قبانى مش هياكل معاك

انت احلى من احمد ربنا يحميك ياابنى

_________________






زوروا موقعنا الجديد منتديات خليك معايا
على هذا الرابط

http://5lekm3aya.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمرو العالمى
عضو من الآخر
عضو من الآخر
avatar

عدد المساهمات : 870
المزاج : مكبر الدى و مليط الجى
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الى من احب .... كلمات عمرو   الخميس 25 سبتمبر 2008, 10:30 am

ربنا يخليك يا كناريا دى ثقة اعتز بيها بس احمد دة استاذيى و مثالى الاعلى

و زى ما المثل قال

العين عمرها ما تعالى عن الحاجب

شكرا لمرورك الجميل و تسلم يا جااامد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مجروحة وغريبة
عضو من الآخر
عضو من الآخر
avatar

عدد المساهمات : 621
تاريخ التسجيل : 08/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الى من احب .... كلمات عمرو   السبت 27 سبتمبر 2008, 7:43 am

تسلم ايدك يا عمرررررررررررو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمرو العالمى
عضو من الآخر
عضو من الآخر
avatar

عدد المساهمات : 870
المزاج : مكبر الدى و مليط الجى
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الى من احب .... كلمات عمرو   السبت 27 سبتمبر 2008, 8:04 am

شكرا لمرورك الجميل


شكرا لمروركم كلكم نورتو الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الى من احب .... كلمات عمرو
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات حنين :: الأقـسـام الـعامة :: عــالــم الحـــــب والرومانسـية-
انتقل الى: