منتديات حنين
أهلا بيك يا معلم منور المنتدى وحشتنا مستنيينك من بدرى اذا كنت عضو معانا اتفضل بالدخول
واذا كنت زائر يشرفنا انضمامك لأسرة منتدانا المتواضع

منتديات حنين

منتديات حنين - اغانى - افلام - كليبات - غرائب - صور - برامج - العاب - مسابقات - نكت - الغاز - موبايل - كل جديد وحصرى
 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 انا اعترض.........

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
smsma
عضو من الآخر
عضو من الآخر


عدد المساهمات : 1870
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

مُساهمةموضوع: انا اعترض.........   الأربعاء 24 سبتمبر 2008, 8:22 pm

انا اعترض


كم منا يقول هذه الكلمه

كم منا يسمعها

كلمه اعتراض قد تكون مفيده وقد تكون غير مفيده

فأنها سلاح زو حدين
اذا استخدمت فى مكانها وموضعها الصحيح فأنها تكون مأثره للاصلح
واذا
كان الاعتراض على شىء بحكم ان تكون شاذه عن الجميع حتى ولو كان صحيح فأنك
تعترض اعتراض يجعلك تفقد سيطرتك عن الحكم وعن الرىء الصحيح


سؤالى هنا




من انت

هل انت من من يعترض لكى يجد نفسهو الشاذه فى الاوجه امام الاخرين ليقال لهو انت وانت

ام
انت من من يعترض لكى يرى نفسه الاصح بالرىء والاصح بالفعل والاصح لك وللمجتمع ولاصدقائك

رجاء ان تفكر قبل ان تقرر
منقوووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nour_einy
:::مشـرف عـــام:::
:::مشـرف عـــام:::
avatar

عدد المساهمات : 4760
تاريخ التسجيل : 30/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا اعترض.........   الأربعاء 24 سبتمبر 2008, 8:30 pm


ههههههههههههههههه

فيه واحد بيعترض عشان يبقى موجود

على رأي المثل خالف تعرف

بس الاعتراض مش حلو الا ان كان على ارضيه صلبه

يعنى لازم الانسان يكون واعى لجميع جوانب الموضوع الى بيعترض فيه

_________________





زوروا موقعنا الجديد منتديات خليك معايا
على هذا الرابط

http://5lekm3aya.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
smsma
عضو من الآخر
عضو من الآخر


عدد المساهمات : 1870
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا اعترض.........   الخميس 25 سبتمبر 2008, 9:58 pm

شكرا لمرورك بالموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
انا اعترض.........
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات حنين :: الأقـسـام الـعامة :: الـمـنتـدى الـعـــــــام-
انتقل الى: