منتديات حنين
أهلا بيك يا معلم منور المنتدى وحشتنا مستنيينك من بدرى اذا كنت عضو معانا اتفضل بالدخول
واذا كنت زائر يشرفنا انضمامك لأسرة منتدانا المتواضع
منتديات حنين
أهلا بيك يا معلم منور المنتدى وحشتنا مستنيينك من بدرى اذا كنت عضو معانا اتفضل بالدخول
واذا كنت زائر يشرفنا انضمامك لأسرة منتدانا المتواضع
منتديات حنين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات حنين

منتديات حنين - اغانى - افلام - كليبات - غرائب - صور - برامج - العاب - مسابقات - نكت - الغاز - موبايل - كل جديد وحصرى
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل

اذهب الى الأسفل 
4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كناريا الجامد
:::مشـرف عـــام:::
:::مشـرف عـــام:::
كناريا الجامد


عدد المساهمات : 2154
المزاج : زى الفل
تاريخ التسجيل : 02/04/2008

الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Empty
مُساهمةموضوع: الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل   الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Icon_minitimeالأربعاء 17 سبتمبر 2008, 11:34 pm

كنا واقفين لما نور سالت احمد هى ايه بالنسبه له
احمد: هاقولك شي بسيط ......... بنفع القمر يطلع بدون ما يكون في ليل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نور : لا طبعا

احمد : بنفع الشمس تشرق من الغرب بدل الشرق .. يا حنين

نور : برضو لأ

احمد : انتي يا نور بالنسبة الي ... قمر بينور كحل اليل ... شمس بتلسعني في الشتا .... مش بس كدة

نور : همممممم وايـه كمان

احمد : يعني بحس انك قريبة مني جدا وعيب كدة

نور: انا اسفه (( وشها احمر ))

احمد: ههههههههههههههه انا كنت بهزر انت فعلا قريبه مني

نور : دا كل الي كنت عايز تقوله ؟

احمد:لا يانور ..... ما تستبقيش الاحداث ... كل شي بوقته .... اتقلي علي الرز

نور : انا سعيدة جدا بكلامك دا يا احمد ... مع اني متوقعتش تقولو

احمد : لييية يعني هههههههههههه حد قلك عليا دكر بط الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Grin

نور: هههههههههههههههههههه لا مش قصدي

احمد: المهم يا نور احنا بكرة مسافرين الصبح ..... ولازم نشوف ريم و نجيبها معانا

نور : اها طبعا يلا

احمد: طيب والعصير

نور : خليها للمرة الجاية ههههههههههههههه عشان نلحق الساعة 11

احمد : زي ما تحبي يا قمر .... وضرب الكوبيتين مرة وحدة وراح وراها

في نفس الوقت نهى قاعدة بتجرب تتصل باحمد .......بس قاعدة بتتصل على رقم نور مفكرتو احمد ... ( لأن ريم جربت اخر رقم هو رقم نور )

وفجأة

التلفيون يرن


نور: ايوووة مين ؟

نهى : انا نهى الممرضة في المستشفى اللي صاحبتك ريم فيها

نور : اها انا تحت في الريسبشن وطالعة على طول

نهى : انتي مين ياختي ؟؟ مش دا رقم موبايل احمد

نور : لا تلفيوني ... ثواني وطالعين انا واحمد

نهى : اوكي سلام

اول ما طلعت من الاسانسير لقيت نهى بتستناها هتموت طبعا و تشوف مين نور والمفاجأة الكبرى

نهى : انتي نور ؟

نور: انتي بتعرفيني ؟

نهى : لا سمعت عنك

احمد: بقينى اشهر من نانسي عجرم .... افرحي يا بت الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Biggrin

نور : ههههههههههههه بس يا احمد استنى نشوف سمعت عني ايه ؟

نهى : لا عادي كل صحابك بيحبوكي حتى احمد ساب ريم وجالك

نور مبسوطه اووووووى

نور: لا هوة مسبهاش هوة كان جاي عشان انا مفضلش لوحدي (( مين البت دي ))

نهى : اها ربنا يخليكو لبعض

نور : يارب (( شكلي هخبطك بحاجه ))

احمد: هههههههههههههههه اية النظام هترغوا كتيير

نهي : لا اتفضلوا ريم جوة

احمد : انا عايز شاي بس لو سمحتي حطيلي عليه حليب وسكر الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Biggrin

نهى : ههههههههه دي مستشفى مش كافتيريا

احمد : يا خرابي ... انتي بتحرجيني يا نهى علطول كدة لسه فيكي العادة دي

نهى :اها ........ خلي نور تعملك

احمد: هههههههههههه بقي كدة .... طيب بطلنا لا شاي ولا حليب

نور: في ايه يا احمد

احمد : معرفش والله يا نور ... عادي .. خلينا نروح نشوف ريم

نور : اوك

دخل احمد ونور الغرفة عند ريم لاقوها قاعدة

نور: الف سلامة عليكي يا حبيبتي

ريم: الله يسلمك يا نور

احمد: هتروحي انهاردة ان شاء الله

ريم : هحاول انهاردة عشان بكرة نرجع بقي

احمد : طيب اروح اشوف الريسبشن عشان اخلص حسابك معاهم

ريم : الريسبشن برضو ولا نهي ولا مين بالظبط

نور : نهى ؟؟

ريم : اها نهى

احمد: مالها نهى يا ريم

ريم : يا ابني هي قلقانة عليك اكتر مني هههههههههه

احمد: وانا مالي ... مليش دعوه بيها

ريم : عايزه تعرف كل حاجه عنك هههههههههههههه

نور : ازاي يعني

ريم : بتسأل اسئلة غريبة وعجيبة

نور : زي اية ؟

ريم : مش فاكره

احمد: والله انتى هبلة ... انتي هي .... انا نازل

نور : احمد بسرعة و ما تتأخرش .. مش توقف تحكي ساعة (( وبصت في الساعه))

احمد : هههههههههه لا مش هاقف مع نهى تقلقيش

نور : هههههههههه طيب كويس انك عرفت اللي اقصدة

احمد : مبدأي بالحياة يا بنتي ... القطها وهيا طايرة

نور: ماشي ياعم

احمد : يلا انا نازل

احمد رايح على الاسنسير عشان ينزل يشوف الحساب ....... شاف نهى

ممممممممممممممممممممممممممممم

طنشها وفضل ماشي الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Grin

المهم خلص حساب المستشفى و الحساباات كلها وجاب عربيه ورجعو على الفندق

وبكرة مسافرين

مممممممممممممممممممممممممممم

طلع احمد و نور والمكسورة ريم علي اوضهم

وهنا دار حوار

بين ريم ونور


ريم : نور انا عايزة اسالك علي حاجه

نور: نعم يا ريم

ريم : انتي ايه رأيك في أحمد

نور : احمد ( ولحظة من التفكير العميق ) مالو ؟؟

ريم : مالك ... ليه اتغير لونك

نور : لا عادي

ريم : ... طيب

نور: ممكن تنامي عشان الصبح نطلع بدري

ريم : اها دا انا هموت وانام

نور : وانا كمان تصدقي ... نفسي انام 50 ساعة من التعب

ريم: اها باين

نور: باين عليا هههههههههههههههه

ريم : اها

نور : طيب يلا ننام

ريم : اوكي يلا

وطفوا النور.... وبعد 5 دقائق ....... رن تليفون نوووووور

صحيت ريم ومسكت التلفون


ريم: الوووووو ... ايوة احمد

احمد : ايوه يا حبيبتي ازيك

ريم : حبيبتك ؟

احمد : اه يا نور اول مرة تسمعيها صحيح .. هههههههه ؟

ريم: بس انا مش نور يا استاذ احمد

احمد: ريم

ريم : اه زفت يا احمد

احمد : مالك ياريم

ريم : لا ابدا مفيش ... ثواني اصحيلك حبيبتك تحكي معها

احمد : ممممممممممم طيب شوفي يا ريم

ريم: نعم

احمد : شوفي يا ماما ... انا لو فكرت احب حد ..... لو فكرت هه .... مش هلاقي احسن من نور علشان احبها

ريم : اشمعنى يعني.... مفيش غيرها

احمد : لا ابدا .. بس انا بعرف نور كويس... وعارف عنها كل صغيرة وكبيرة

ريم: اه ماهو واضح

احمد: يا بنتي انا معرفش عنك حاجه

ريم : طيب مش مشكلة

وفجأة

تصحى نوور وتسمع باقى الحوار

اللي هوووووووووووووووو


احمد : طيب انا مش عايز أزعلك يا ريم ... ما انتي عارفة ان انا بحبك

ريم : وانا كمان بحبك

احمد : لا بحبك زي اختي متفهمنيش غلط

ريم: شعور رقيق منك يا احمد بس للاسف في وقت متأخر

احمد : تقصدى ايه

ريم : ايوة يعني ..... انا حتى لو بحبك مش هقدر اكمل معاك عشان نوووور

احمد: يا جزمة ... انا بحب نور اصلا

ريم : شوف يا أحمد مش هنتكلم دلوقتى ... خليها للظروف

احمد: اوكي سلام

ريم : احمد

احمد: نعم يا ريم

ريم: لا ابدا مفيش

طبعا نور سمعت كل حاجه وكانت رد فعلها انها عملت نفسها لسة نايمة عادي وقالت

تستنا عشان تفهم وتشوف احمد هيقلها ايه

وتاني يوم الصبح قدام الباص

احمد واقف مستني ريم ونور

طبعا محدش فيهم لسة وصل ... والباص قدامه 10 دقائق ويمشى

واحمد برن على تليفون نور وهيا مبتردش .... بتكانسل

ووصلت نور وريم


احمد : فى ايه يانور مش بتردى ليه على الموبيل

نور : ماليش مزاج

احمد : مليش مزاج ؟؟؟؟؟؟ طيب براحتك وانا غلطاان اصلا اني اتصلت

نور : اه من ناحية انت غلطان فانت غلطان في حوارات كتير ...

احمد :انتى بتقولى ايه على الصبح ..... الناس بتصحى بتقول صباح الخير

نور: لا انا صاحية اقول صباح الزفت

ريم : نور مالك بس؟

نور: لا مفيش يا ريم

ريم : طيب يلا نركب ..... عايزه اقعد هنا عشان رجلي

نور: لا انا رأيي انك تقعدي جنب احمد ... و كمان عشان الظروف تبقي مناسبه

ريم : ظروف ؟ ظروف ايه يا بنتي ؟

نور : لا ما تشغليش بالك

احمد : يلا ياريم عشان اركبك ... نور مش عارف مالها على الصبح

نور: استاذ احمد ملكش دعوة بيها لحد ما نوصل القاهره ..... و كل واحد بشوف حاله هناك

احمد : طيب يا نور ... انا مش هاكلمك .... بس خليكي فاكرة (( والله الولاد دول غلابة علطول ))

ريم: هوة يا احمد انت زعلتها في حاجه

نور : مين دا الي يزعلني محدش يقدر يزعلني

احمد : يوووووووووووه ... حركات الولاد الصغار دي انا ما بحبهاش .... انا طالع

وطلع احمد ريم........ وطلع ركب وبينو وبين نووور 3 كراسي

المفاجأة ان نور لما قالت الظروف مناسبة .... ريم فهمت ان نور سمعت الحوار بتاع امبارح وقالت فرصه عشان اعرف اوصل للي عايزاة

وركب احمد قدام

بدأ احمد يفكر فى الموضوع ويشوف اية الي حصل عشان تتغير نور للدرجه دى

وبدأت ريم تفكر ازاي تخلي نور واحمد يكرهوا بعض

وبدأت ريم بعد ما عملت خطه محكمة لكل دا وهتبدأ مع نور


ريم : مالك يا نور مضايقه ليه

نور : مش مضايقه ولا حاجه انتي هضايقيني بالعافية

ريم : لا شكلك مضايقه انا مش لسه عارفاكي يعني

نور : وبعدين بقي يا ريم

ريم : طيب سوري يا نور بس عايزه اعرفك حاجه

نور : وانا مش عايزة اعرف حاجه يا ريم

ريم : طيب ياريت تفهميني مالك علشان شكلك كده ميطمنشي

نور : اقولك والله لقايمة مغيرة الكرسي مع حد تاني ومش قاعد جمبك انتي كمان لو نطقتي بحرف واحد

ريم : لا لا لا خلاص خليكي

نور : طيب اسكتي بقي علشان عايز شوية هدوء

ريم : حاضر

وسكتت فجأه كده ومسكت الموبيل

بعتت رساله لااحمد

مضمون الرساله


ريم : انا مش عارف نور بتعاملني وحش وعمال تقول كلام غريب مش عارفه ايه الى غيرها كدا

المهم رن موبيل احمد برساله النغمة

احمد : ياتري مين الى بعتلي رساله يارب تكون نور

فتح الرساله لاقها من ريم ومكتوب فييها الكلام الي فاتت

راح قايم

وراح ناحيه نور

احمد : ايه يابنتي مالك

نور : لو سمحت روح اقعد مكانك وملكش دعوة بيااا

احمد : علي فكرة اسلوبك وحش اوي معايا وانا مبحبش الاسلوب دا

نور : ايوه عارفه بس انت شخصيا مينعفش معاك غير الاسلوب دا

احمد : واشمعنا انا شخصيا علي اساس اني احمد زويل ههههههههه

نور : دمك تقيل بصرااحة

احمد : انتي كدا بصراحه زوديتها اوي وانا اسف اني قومت من مكاني علشان اشوفك مضايقه من ايه

نور : طيب يلا روح اقعد مكانك وياريت تخليك في نفسك بس

احمد : مممممممم اوكي

ورجع احمد قعد مكانوا تاني

وبدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا

ففكرت في مسدج


ياتري كتبت ايه في المسدج

مسكت الموبيل وقعدت تفكررر

اكتبلة ايه

المهم بعتت المسدج

وكتبتلوا انا اسفه

المهم احمد شاف المسدج وبصلها ورجع تاني يبص قدامه تاني

وفكر يقوم يكلمها بس كرامته مسمحتلوش

فقال يقعد ويستني الظروف هتعمل ايه

وبعد لحظاات

قامت نور جمب احمد وقالته

نور : احمد

احمد : نعم

نور : انا سمعتك انت وريم بتتكلموا امبارح

احمد : بجد يا نور

نور : اه بجد

احمد : والله يا نور كل كلمة قولتها لريم ساعه مكنا بنتكلم كانت من جوة قلبي

نور : اممممممممممممم ( وشها احمر كدا طبعا مضايقه ) طيب ربنا يتتمم ليكم بخير

احمد : لا لا لا استني انتي فهمتي غلط خالص

نور : غلط ايه وصح ايه والله انا مبقتش عارفه الصح من الغلط

احمد : هههههههههههههههه ليه ان شاء الله

نور : احمد بطل تهريج لو سمحت وفهمني في ايه

احمد : طيب اهدي يابنتي احنا في الاتوبيس ومعانا ناس

نور : طيب هديت ممكن تتكلم بقي

احمد : لا ممكن تقعدي بقي وتهدي كدا ولما ننزل ان شاء الله هبقي افهمك كل حاجه

نور : انت بتهرج يااحمد هوه انت فاكر اني هقدر استني لحد منوصل

احمد : مهو في احتمال 50 % منوصلش ههههههههههههه

نور : والله انت رخممممم مووووووووووت

احمد : ربنا يسمحك روحي بقي اقعدي وحاولي تفهمي من ريم علي منبقي نوصل

نور : حاضرر

احمد : ههههههههه والله البنات دي عايزة الولعه مش عايزه الى يكلمهم بالراحة

راحت نور علشان توقع ريم في الكلام

نور : ها يا ريم عاملة ايه دلوقتي


ريم : الحمد لله كويسة

نور : طيب

ريم : بس انتي رجعتي لمودك تاني هوه انتي كنتي مضايقه من حاجة

نور : لا لا ابدا بس مكنتش نمت كويس

ريم : قصدك سمعتي المكالمة بتاعه احمد امبارح معايا

نور : اها

ريم : علي فكرة يا نور انتي صحبتي وصعب عليا اني اضحك عليكي او اقولك حاجه مصحلتش

نور : قولي يا ريم انتي عارفه اني بثق فيكي

ريم : احمد امبارح كان بيكلمك علي موبيك

فانا رديت عليه

فقالي ايوه يا حبيبتي

مش عارفه بقي كان يقصدني ولا يقصدك


نور : هوه انتي كنتي اتكلمتي

ريم : ايوة كنت قولت الوو

نور : اه ممكن يكون مش ركز في الصوت بس

ريم : عايزة اسالك سؤال يا نور

نور : اتفضلي

ريم : هوه انتي بتحبي احمد ؟

نور : نعم ؟؟ بتقولي ايه

ريم : ههههههههههههههههه هوه انتي بتحبي احمد

وفجأة

وفي ولهة من الوقت

سمع الجميع صوووووووووووت كداا

ياتري صوووت مييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمرو العالمى
عضو من الآخر
عضو من الآخر
عمرو العالمى


عدد المساهمات : 870
المزاج : مكبر الدى و مليط الجى
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل   الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Icon_minitimeالخميس 18 سبتمبر 2008, 7:00 am

تسلم ايدك يا كناريا و تم تثبيت الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lovermadrid_lovermadrid
عضو من الآخر
عضو من الآخر
lovermadrid_lovermadrid


عدد المساهمات : 2103
المزاج : رومانسية
تاريخ التسجيل : 11/04/2008

الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل   الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Icon_minitimeالخميس 18 سبتمبر 2008, 7:39 am

رووووووووعة يا كناريا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
haithoum
::::مدير الموقع::::
::::مدير الموقع::::
haithoum


عدد المساهمات : 5177
المزاج : زى الفل
تاريخ التسجيل : 26/03/2008

الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل   الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل Icon_minitimeالإثنين 04 مايو 2009, 9:26 pm

حلقة جامدة اوى يا بوب نايس توبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحلقه التاسعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحلقه الثامنه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل
» الحلقه الاخيره من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل
» الحلقه التانيه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل
» الحلقه الرابعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل
» الحلقه الرابعه من حكايه الصعيدى والبنت الاستايل

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات حنين :: الأقسام الترفيهية :: النكـــــت والألغـــاز-
انتقل الى: